Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Fix & Frikx

Av Xhara - 17 september 2009 20:02

Ja nu sitter jag här i man halvfärdigt möblerade lägenhet och väntar på bättre tider. vilket förmodligen kommer snart.

Arbetsförmedlingen har äntligen slutat knulla mig i röven och snart ska det väl hända något, lite mer cash hade inte suttit fel. Jag saknar mina vänner med... ja EVA vart är du???????????

åhh..


Nej äntligen ska det väl bli lite ordning här, ska fundera över riktigt noga vad det är jag ska göra med mitt liv, har funderat på socionom . . . . men farsan kör stenhårt på elektriker jaaj vi få väl se. vad framtiden kommer med, har börjat sjunka in i att ja va fan varför inte elektriker de tjänar bra... och jag har ju jobb direkt.

Nej hela jävla facbook tjatar om IDOL börjar nu så ja antar att jag få ta mitt cola glas jag med och sätta mig där.


BOtten is NÅD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Xhara - 17 september 2009 20:02

Ja nu sitter jag här i man halvfärdigt möblerade lägenhet och väntar på bättre tider. vilket förmodligen kommer snart. Arbetsförmedlingen har äntligen slutat knulla mig i röven och snart ska det väl hända något, lite mer cash hade inte suttit fel. ...

Av Xhara - 9 september 2009 19:38

Ja då får vi se hur detta går , med värdels segaste dator just nu.   Text raderna kommer flyta rakt ut ur hjärnan. :)   Nu har jag varit sjuk sen i torsdes förra veckan och ja de flesta har tjatat om att " tänk om det är SVININFLUENSAN" nej...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards